Retourneren & ruilen
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
U kunt nieuwe artikelen binnen 30 dagen na levering retourneren.
Ons assortiment bestaat uit hoogwaardige en gestandaardiseerde producten met nauwkeurige maattabellen. Deze kunt u bekijken of downloaden
in de productbeschrijving en/of productspecificaties/gids en meer. Wij vragen daarom om uw begrip voor het feit dat wij alleen de
verzendkosten voor defecte producten vergoeden en dat wij een extra verwerkingsvergoeding van € 10,- per paar in rekening moeten brengen
voor geretourneerde schoenen. Als u de retourzending wilt laten uitvoeren door een van onze verzendbedrijven, kunnen wij u op onze kosten
de juiste verzendlabels toesturen.
Houd er ook rekening mee dat de volgende producten en diensten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:
- Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, indien u na levering de
verzegeling ervan heeft verbroken, of die na levering onherroepelijk vermengd zijn met andere producten
- Goederen die volgens de specificaties van de klant zijn vervaardigd of die duidelijk zijn afgestemd op persoonlijke behoeften.
Ons retouradres is:
MORENO.care
Koelner Str. 29
42499 Hueckeswagen
Duitsland
Zo retourneert u een product:
Log in op uw klantaccount met uw e-mailadres en wachtwoord.
Onder Bestellingen & Retouren kunt u al uw bestellingen zien. Zoek de juiste bestelling, selecteer de artikelen die je wilt retourneren en neem contact op Geef het ordernummer en de bijbehorende op artikelnummers. Vermeld daarbij ook de reden van retour.
Indien nodig, binnen 24 uur ontvang je van ons een retourlabel.
Plaats de artikelen in de originele verpakking en een kopie van onze leveringsbon of orderbevestiging in de verzenddoos. Plak het retourlabel op de goed gesloten doos.
Geef uw retourzending af bij DHL bij een pakstation en bewaar het ontvangstbewijs. Wij nemen de kosten voor de retourzending voor onze rekening.
Als u niet over een printer beschikt, neem dan contact op neem contact op met onze klantenservice. Wij sturen u het formulier ook graag per post toe.
Zodra de retourzending bij ons logistiek centrum aankomt, ontvangt u uw geld terug. Meestal duurt dit maximaal 10 werkdagen nadat u het pakket heeft verzonden.
In zeldzame gevallen kan het na de retourbevestiging nog een paar dagen duren voordat je het tegoed op je account ziet staan.