×

:

Not a valid Time
Dit is een verplicht veld.

Retourneren & ruilen

Hoe kan ik een bestelling retourneren?


U kunt nieuwe artikelen binnen 14 dagen na levering retourneren. Ons assortiment bestaat uit hoogwaardige en gestandaardiseerde producten met nauwkeurige maattabellen, die u kunt bekijken en/of downloaden in de productbeschrijving en/of productspecificaties/advies & meer. Als u uw voeten op de juiste manier opmeet, zullen de schoenen uit ons assortiment passen. Wij vragen daarom uw begrip voor het feit dat wij alleen de verzendkosten voor defecte producten voor onze rekening nemen. Voor het omruilen van schoenen rekenen wij € 10 per paar aan administratiekosten. Voor het retourneren van schoenen moeten wij vanwege de logistieke kosten € 20 per paar aan administratiekosten in rekening brengen. Als u voor de retourzending gebruik wilt maken van een van onze verzenddienstverleners, kunnen wij u tegen vergoeding van onze eigen kosten de betreffende verzendlabels toesturen.
Houd er ook rekening mee dat de volgende producten en diensten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:
- Speciale aanbiedingen voor uitlopende modellen
- Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, indien u na levering de verzegeling ervan heeft verbroken, of die na levering onherroepelijk vermengd zijn met andere producten
- Goederen die volgens de specificaties van de klant zijn vervaardigd of die duidelijk zijn afgestemd op persoonlijke behoeften.
Ons retouradres is:

MrPackstar

c/c MORENO.care
Am Wartfeld 7
61169 Friedberg
Duitsland

Zo retourneert u een product:

Vul ons retourformulier in. U kunt het retourformulier hier hier downloaden

Als u onze pakbon met uw klant- en bestelgegevens niet bij de hand hebt, log dan in op uw klantaccount met uw e-mailadres en wachtwoord. Daar vindt u alle details van uw bestelling. U kunt al uw bestellingen bekijken onder Bestellingen & Retourneren. Zoek de juiste bestelling, selecteer de artikelen die u wilt retourneren en e-mail het ingevulde en ondertekende retourformulier naar Retourneren & Ruilen.

Plaats de artikelen in de originele verpakking en het retourformulier in de verzenddoos. Bevestig het retourlabel op de goed afgesloten doos. Vermeld het retournummer dat wij u hebben toegekend op het verzendlabel.

Houd er rekening mee dat we alleen artikelen in de originele, onbeschadigde verpakking kunnen retourneren.

Geef uw retourzending af bij DHL bij een pakstation en bewaar het ontvangstbewijs. Wij nemen de kosten voor de retourzending voor onze rekening.

Heb je geen printer en/of heb je een retourlabel nodig? Neem contact met ons op en vermeld je bestelnummer. We sturen je dan binnen 24 uur een retourlabel, indien nodig.

Zodra de retourzending bij ons logistiek centrum aankomt, ontvangt u uw geld terug. Meestal duurt dit maximaal 10 werkdagen nadat u het pakket heeft verzonden.

In zeldzame gevallen kan het na de retourbevestiging nog een paar dagen duren voordat je het tegoed op je account ziet staan.