Retourneren & ruilen
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Nieuwe artikelen kun je binnen 30 dagen na levering gratis retourneren. Houd er rekening mee dat de volgende producten en diensten zijn uitgesloten van het retourrecht: - Producten die om gezondheids- of hygiënische redenen niet geschikt zijn om te retourneren als u de verzegeling na levering hebt geopend, of die na levering onlosmakelijk met andere artikelen zijn vermengd - Producten die op klantspecificatie zijn gemaakt of duidelijk zijn afgestemd op persoonlijke behoeften
Zo retourneert u een product:
Log in op uw klantaccount met uw e-mailadres en wachtwoord.
Onder Bestellingen & Retouren kunt u al uw bestellingen zien. Zoek de juiste bestelling, selecteer de artikelen die je wilt retourneren en neem contact op Geef het ordernummer en de bijbehorende op artikelnummers. Vermeld daarbij ook de reden van retour.
Binnen 24 uur ontvang je van ons een retourlabel.
Plaats de artikelen in de originele verpakking en een kopie van onze leveringsbon of orderbevestiging in de verzenddoos. Plak het retourlabel op de goed gesloten doos.
Geef uw retourzending af bij DHL bij een pakstation en bewaar het ontvangstbewijs. Wij nemen de kosten voor de retourzending voor onze rekening.
Als u niet over een printer beschikt, neem dan contact op neem contact op met onze klantenservice. Wij sturen u het formulier ook graag per post toe.
Zodra de retourzending bij ons logistiek centrum aankomt, ontvangt u uw geld terug. Meestal duurt dit maximaal 10 werkdagen nadat u het pakket heeft verzonden.
In zeldzame gevallen kan het na de retourbevestiging nog een paar dagen duren voordat je het tegoed op je account ziet staan.