FAQs
Meestgestelde vragen
De verzendkosten naar Nederland bedragen een vast tarief van € 5,95 met DHL en een transporttijd van 1-2 dagen. Voor leveringen naar België rekenen wij een vast tarief van € 5,95 voor verzending met DHL.
Verzendkosten en transporttijden voor andere landen waar MORENO.care levert vindt u in verzendkosten & levertijd./p>
Houd er rekening mee dat veel van onze producten individueel worden vervaardigd en daarom verschillende levertijden hebben. Totdat het product bij u is afgeleverd, geldt de levertijd vermeld in het product plus de transporttijd vermeld in verzendkosten & levertijd.
Wij leveren door heel Europa. Onze distributiemagazijnen bevinden zich in Duitsland, Spanje en Polen.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden: Creditcards (Visa, MasterCard, American Express, Cartes Bancaires, Discover, Diners Club en China UnionPay-betalingen) van klanten over de hele wereld.
Daarnaast zijn de volgende online betaalmogelijkheden voor u beschikbaar: iDEAL, Bancontact, SEPA-incasso, PayPal, Klarna, Apple Pay, Google Pay en Link.
Wij accepteren ook graag een vooruitbetaling. Wij vragen u altijd om bij het beoogde doel het orderbevestigingsnummer te vermelden.
Tracering en levering
We strive to have standard in-stock orders dispatched within 48 hours of your order being placed and paid for.
Yes, you may change your delivery address (assuming your order has not been delivered). We recommend calling us immediately upon realizing that your order's address may be wrong. If your order is already in transit, additional freight charges may be incurred.
Use Order and Returns page.
Retouren en terugbetalingen
Vanaf het moment dat uw bestelling is afgeleverd of beschikbaar is gesteld voor afhaling, heeft u 30 dagen de tijd om een artikel te retourneren.
Voor alle retourzendingen proberen wij u binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde artikel terug te betalen.
Als u om welke reden dan ook een artikel niet binnen het bovenstaande tijdsbestek aan ons kunt retourneren, neem dan contact met ons op. We kunnen echter niet beloven dat we het zullen accepteren en eventuele restituties kunnen in de vorm van een cadeaubon plaatsvinden.
Meer informatie over retourzendingen vindt u op de pagina retourneren en ruilen.
Zodra uw retourzending door ons magazijn is ontvangen, sturen wij u een e-mail om u te laten weten of er een terugbetaling heeft plaatsgevonden.
Raadpleeg de pagina retourneren en ruilen voor meer informatie.